Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


14 April 2011

Idag ar jag saaa trott

... men imorn ar det "sista" dagen pa jobbet! Iaf till Tisdag 3 Maj! Mandag och tosdag ar jag pa kurs och sen har jag S-E-M-E-S-T-E-R!!! Ska bli saaaaa skont! Onsdag 20 April sa landar jag i Sverige! Langtar sa efter min slakt och vanner, maten, butikerna, cafeerna och barerna! Och den 26 April landar min alskling ocksa och jag ser verkligen fram emot att visa honom "Mitt Sverige" och presentera honom for alla nara och kara.. .tank om 10 manader ar vi man och hustru!

Jag har packat hela kvallen! Vi kommer hem till Jersey den 29 April och den 30-31 April sa flyttar vi antligen! Jag sk*ter i om badrummet inte ar klart (fast det borde det vara). Annars sover jag pa soffan och duschar med tradgardsslangen!

Antligen antligen Fredag imorgon! Min helg spenderar jag i nya bostaden for att skruva ihop alla nya mobler, koppla in tvbox, telefon och internet och packa upp den packning vi har dar nere... sen ar det klart att flytta in nar vi kommer hem fran Sverige!

Vi ses val i Sverige??

Puss och kram

No comments:

Post a Comment