Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


01 March 2013

Uppdatering

Har inte hunnit blogga mycket på senaste tiden. Man kan sammanfatta dem senaste veckorna som jobb jobb jobb och lchf. Har varit lite smått förkyld också så har inte tränat så mycket alls men med strikt lchf har jag ändå gått ner 7 kg! 23 kg kvar till målvikt. Känns bra. Men nu är det lite paus i dieter den här helgen för jag är på väg mot Sverige så vill kunna ta en kanelbulle eller två och kanske lite smågodis. Det blir verkligen en snabb visit, fredag till måndag och ska hinna med Stockholm, Västerås och Eskilstuna. Kul ska det bli!








No comments:

Post a Comment