Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


06 June 2013

Ny favorit app - Osom

Som dem flesta av er säkert vet älskar jag att shoppa men säljer också av mina saker undan för undan för att spara plats och få in nya shopping-pengar. Jag säljer runt 50 artiklar i veckan på Tradera och ebay men nu har jag en ny favorit. Osom! Jag älskar ju instagram också och denna app är lite som instagram men allt på alla bilder är till salu! Hittade den via Blondinbella's blogg då hon har bloppis där. Testa själva - den finns på itunes. Mig hittar ni under Terese Cameron eller om ni söker via Facebook. Några av mina varor ligger dessutom på tipplistan över mest gillade.









1 comment:

  1. Yay! Vilket fint inlägg. Superkul att du gillar och använder Osom! Hör av dig om du har feedback eller tips.

    Mvh Anton
    VD, Osom
    anton@getosom.com

    P.S. inom kort kommer en "embed to blog"-funktion så att det blir enklare att blogga om sina annonser. D.S.

    ReplyDelete