Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


05 December 2011

Back in Jersey

Vi har haft en toppen vecka i Sverige och har hunnit med att spendera tid i bade Vasteras och Stockholm. Brolloppet har varit prio ett och vi har kommit langt i planeringen nu.

I Lordags var det 30ars fest for min kusin och det var en kul kvall men med alldeles for manga redbull vodka. Kvallen avslutades med McDonalds mat pa hotellet kl 5 pa morgonen och resan hem till Jersey igar var valdigt tung. Nu ar vi iaf tillbaka pa Jersey nagra dagar och idag har jag hunnit med att tvatta, packa upp och stada.

No comments:

Post a Comment