Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


17 December 2011

Jul i vårt hus

Imorse åkte jag in till stan och köpte fem sista klapparna och sedan har jag städat och packat hela dagen. Äntligen klar! Sista natten i vår fina StAubin lägenhet. Imorn tar vi in på Grand Hotell tills på Tisdag! Ska bli mysigt med god mat och spa. Sedan på tisdag åker vi till Sverige!!!

Schemat ser ut så här för julen:
20/12 Flyg till Sverige
21/12 Premiär av Girl with dragon tatoo
22/12 Till Västerås, middag Mia & Jay
23/12 Jul hos mamma & co
24/12 Jul med pappa & co
25/12 Juldagen - utgång
26/12 Tillbaka till Stockholm
27/12 Dave's födelsedag
30/12 Min födelsedag
31/12 Nyårsafton, middag hos oss

No comments:

Post a Comment