Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


02 May 2012

Manikyr och Pedikyr

Har varit pa manikyr och pedikyr (med bio-gel) idag och det var riktigt skont att bli ompysslad. Pedikyren ar helt klart min favorit, att ligga i en fotolj och lasa skvallertidningar medans fotterna blir badade, skrubbade och masserade... nu ar jag redo for sommaren och sandaler. Skont ocksa att slippa mala naglarna pa varken tar eller fingrar... Jag ar samst pa att mala naglarna och har aldrig talamod att vanta pa att lacket ska torka.

Lite fore och efter bilder.

Fore


Efter



 

No comments:

Post a Comment