Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


01 May 2012

Sunshine!!!!

Blogger har bytt design under natten sa far se om jag lyckas posta det har nu nar allt ser nytt och frammande ut!

Hoppas ni alla haft en trevlig Valborg. Har pa Jersey firas ju inte Valborg och jag kan ibland sakna dem svenska helgerna. Men vi firar istallet drottningens jubileum pa tronen nasta manad sa jag far fira da istallet!

Har skiner solen idag och jag sitter pa terassen med min laptop, telefon, en kopp thé och hogar med pappersarbete att fylla i (forsakringspapper, jobbkontrakt, skattepapper etc). Nar det ar klart ska jag fixa min cykel (pumpa luft i hjulen och smorja kedjan), packa tradera paket och cykla in till stan.

Trevlig 1a maj alla mina lasare (nu 200 unika lasare om dagen!!)

No comments:

Post a Comment