Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


17 September 2012

Dinner last night at the Salty Dog

Dave took me to the Salty Dog yesterday which is one of my favorite restaurants. Great food and wine as always. Early night and the plan was to watch the xFactor afterwards but my skybox had failed to record it. But all in all a great evening.



Dave bjod mig pa middag pa Salty Dog igar vilket ar en av mina absoluta favorit restauranger. Fantastisk mat och gott vin som alltid. En kvall som slutade tidigt i soffan framfor tvn. Hade planerat att see pa Xfactor (UK) men hade missat att spela in det. Men anda en toppen kvall med min man.

No comments:

Post a Comment