Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


21 September 2012

Friday

This week (again) has gone so quickly and it's nice that is weekend again. Found these cosmopolitan drinks in marks and spencer and they are seriously strong... relaxing in front of Greys Anatomy with Lilly. Yesterday I went to see Hayley which was lovely. Tomorrow I'm out with my colleagues from RBC celerating the company's 50th anniversary in the island. But first I have a mock exam in Applied Business Law to complete.. Happy weekend everyone.


Denna vecka (igen) har gått så fort och det är trevligt att det är helg igen. Hittade dessa Cosmopolitan drycker i Marks and Spencer och de är allvarligt starka ... jag relaxar framför Greys Anatomy med Lilly. Igår besokte jag Hayley och vi at kina mat, valdigt trevligt. Imorgon är jag ute med mina kolleger från RBC och firar företagets 50-årsjubileum på ön. Men först har jag en  hemtenta i tillämpad Affärsjuridik att slutföra .. Trevlig helg alla.

No comments:

Post a Comment