Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


26 April 2013

Garderob

For nagon vecka sedan kopte jag sang som nog ar den viktigaste mobeln i ett hem och igar var det das for den nast viktigaste mobeln; garderob. Jag och Hayley gav oss ivag pa jakt och hittade en som man bygger ihop och valjer innehall, stanger, hyllor, dorrar etc for att pussla ihop exakt vad man behover. Jag kopte fyra "skal" och sen fyllde jag pa med hyllor och massor med stanger. Forhoppningsvis ska alla klader fa plats i dessa fyra garderober. Jag kopte en kladstang ocksa da garderoberna levereras forst om en vecka sa att jag kan hanga upp lite under tiden. Imorgon gar flyttlasset och det ar blandade kaslor som ror sig i mig just nu. Men jag ar valdigt kar i mina nya garderober.


No comments:

Post a Comment