Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


19 April 2013

Uppdatering fran Flyttkaoset

Tack alla ni fina for era mail och sms, det varmer och veta att jag har sa manga fina nara och kara. Det ar jobbigt att prata pa telefon nar man bor langt borta och fyra veckor efter uppbrottet kande jag anda att jag ville forklara for er dar hemma hur allt star till.. Sen att 300 personer skulle lasa inlagget och att jag skulle fa sa mycket respons var lite ovantat. Och inte bara fran Svenskar utan aven Jersey-bor som oversatt. Galet :)

Har borjar det dra ihop sig och jag flyttar om en vecka sa det ar kaos med boxar och kartonger overall. Lilly hjalper till att packa och hoppar in och ut I varje kartong och vaska som tas fram. Sa nu har jag katthar pa precis allt jag ager. Det ar tungt att ga igenom alla saker, mycket vi kopt tillsammans nar vi flyttade in eller pa resor och alla fina brollopspresenter som nu ska delas upp och splittras.

Nar jag inte packer och handlar saker till nya lagenheten sa ar det mycket pa jobbet just nu samt mycket plug till min tenta den 5 Juni. Men det ar skont att ha fullt upp, da trivs jag allra bast.

Ikvall blir det drinkar och middag med nagra tjejer fran jobbet och sen imorgon en take-away hos Emma. Trevlig helg med tjejena med andra ord.

Puss och kram pa er alla.




No comments:

Post a Comment