Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


14 April 2013

The End.

Vi lovade att alska varandra tills doden skiljer oss at men ibland ar doden inte slutet, ibland kommer slutet tidigare an sa. Jag och David har gjort slut och det ar ett svart beslut men mycket genomtankt. Giftemal ar inget man ska ta latt pa och det har vi inte heller gjort.

Jag kanner mig ledsen och tom men ocksa lattad for att steget ar taget och stolt over mig sjalv for att jag alltid star pa mig och alltid gor det som kanns ratt for mig sjalv.

Tack alla ni som messat, mailat och undrat hur jag mar. Vanligen respektera att jag inte vill prata med nagon just nu eller forklara mer an sa har.

I det hela mar jag OK just nu och jag har fantastiska vanner har pa Jersey som stottar, lyssnar och alltid finns har for mig.

Rent praktiskt sa ar vi mitt i flytt-kaoset just nu och jag flyttar till min nya lagenhet den 27 April tillsammans med kissen Lilly saklart. Jobbet och skolan haller mig ocksa upptagen och min nasta tenta ar den 5 Juni.

Puss och kram pa er alla
Basta Hayley skickar texter till mig varje dag pa WhatsApp :)


2 comments:

  1. Stor kram till dig! Jag är också nybliven singel, så snart kanske jag får tummen ur och kommer över och hälsar på. Då ska vi slå klackarna i taket! :-) kram Annelie

    ReplyDelete
  2. Veronica och Santiago22 April 2013 at 07:12

    Hej tessie! Vi vill bara skicka en hälsning till dig och sägs att vi tänker på dig.när och om du vill prata, så finns vi här. Kramar Veronica & Santiago

    ReplyDelete