Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


18 December 2012

Back on the saddle

Idag borjar jag cykla till jobbet igen! Det ser riktigt kallt och ruggigt ut darute men jag palsar pa mig varma klader och cyklar fort. Vill borja komma in i traningen igen nu innan den stora frosseri helgen ar har. Mycket nu med julfester, julen som star for dorren, fodelsedag och nyar. Och sen ar det mindre an 3 veckor kvar tills var semester i Dubai - vad jag langtar. Vill garna ga ner 10 kg innan semestern och ytterligare 20 kg innan sommaren sa jag sitter har 06.30 och dricker protein drink och ska snart trampa ivag- nu kor vi!

No comments:

Post a Comment