Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


31 December 2012

My Birthday

Jag hade en så trevlig födelsedag igår och är ganska trött idag. Jag, Dave och mina vänner åt lunch på min favorit restaurang Salty Dog. Sedan drack vi drinkar på the Boathouse, drack mer champagne hemma hos oss, spelade lite wii dance och avslutade kvällen med take away på vårt vardagsrumsgolv (kinamat och pizza).

Det är så mysigt hemma hos oss nu när huset är fyllt av julblommor och julkort, födelsedagsbuketter och födelsedagskort från både min och Dave's födelsedag.



















No comments:

Post a Comment