Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


18 December 2012

Weekend in Manchester

Vi har haft en toppen helg i Manchester. Helgen startade i kaos da dem stallde in varat flyg pa torsdagkvallen men vi lyckades boka nya flyg fredag morgon 07.00 sa det blev middag pa Cheffins Torsdag kvall istallet. Fredag forsov vi oss och vaknade 06.15 vilket inte ar optimalt nar flyget gar 07.00 men vi lyckades hinna med! Vi flog Jersey - Southampton, Southampton - Manchester och tog sedan en taxi och anlande i norra Wales vid lunch tid pa Fredagen. En toppen helg med familjen och sedan var vi i Manchester under Lordagen. Vi sov pa Abode hotell som var helt toppen - fint, frasht, trevlig personal, god frukost, harliga produkter i badrummet och nara till allt. Lite shopping pa Primark, julmarknad, middag pa 63degrees (soppa, pilgrimsmussla, duva, ost, choklad, champagne och vin - gott). Vi avslutade kvallen med drinkar pa Michael Caines restaurang och sedan flog vi tillbaka pa sondagen. En mycket trevlig helg och nedan bjuder jag pa ett bildregn.




























































No comments:

Post a Comment