Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


03 May 2013

Fredag!

Äntligen fredag men inte riktigt helg för mig som har ICSA kurs hela fredag och lördag. Men lördagkväll blir det middag med Hayley och sen drinkar och fest.

Jag har så otroligt ont i rumpan. Hade det som rubrik först men ändrade den. Jag bor ju mitt ute på landet nu och det är en promenad i brandt backe till och från bussen varje morgon och det känns i musklerna efter en vecka. I går blev jag dessutom jagad på vägen hem av en arg tupp (jag passerar en kyckling farm på vägen). Men annars trivs jag toppen och får jag en super fast rumpa så är ju det inget minus heller.







No comments:

Post a Comment