Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


12 May 2013

Helgen

Helgen gar fort aven nar det ar langhelg. Jag har pluggat och pysslat i hemmet mest. Sorterat och lagt ut saker pa Tradera. Oj vad mycket saker man samlar pa sig. Jag har lagt upp massor med klader som fortfarande har prislapparna kvar, smink jag kopt men inte anvant samt smycken och vaskor. Nu mar jag bor lite mindre ar det skont att roja, det ser sa rorigt ut nar det ar grejer overall! Och sa blir det ju plats for att kopa nytt da... Men just nu handlas det mest till hemmet. Har kopt pa med nya mobler, sangklader, koksgrejer.... har skaffat det mesta nu. Mina garderober, solstolar och sangklader kommer i veckan och sen ar det micro, ny dammsugare och vinglas som star pa inkopslistan.

 

No comments:

Post a Comment