Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


21 May 2013

Nya tider

Tiden laker alla sar och forhoppningsvis sa ar det sa. Jag har nu nastan bott i min nya lagenhet i en manad och det borjar kannas som hemma. Jag har fixat och donat och skamt bort mig sjalv med lite nya mobler och inredningsprylar for att trivas. Den kanns ombonat och mysigt och Lilly verkar trivas ocksa. Jag har ocksa tagit lite semesterdagar och haft manga lang-helger for att bara ta det lugnt och komma till ro i allt. Och det borjar kannas battre. Visst kanns det tomt och trist men jag ser framat och langtar efter sommaren. Jag har sa manga fina vanner (bade i Sverige och pa Jersey) som har varit ett enormt stod och jag ar lycklig som har sa manga fina tjejer i min omgivning. Er hjalp, eviga lyssnande, besok, sms, goda rad, mail, telefonsamtal och er karlek betyder sa mycket. ❤


 

No comments:

Post a Comment