Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


14 June 2012

Haircut

I've finally finally been for a haircut. Nice to get rid of the split ends. My hair is so tired and damaged from when I had the extensions. Now its fresh and more alive again. They started with a scalp massage and a hairwash which was so so so lovely, I almost fell asleep after a long day at work. Now I'm at home and very tired after a very nice pasta dinner. Can't remember when I last ate pasta, now I'm in Carb Coma Land...

Also, got some great news from my cousin who is having a little girl on 8 November! I'm so happy for you guys!!!


No comments:

Post a Comment