Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


26 January 2013

Bakis-miso

Veckan har gått fort med mycket jobb och träning. Jag har också hunnit med en middag på the beachhouse med Hayley och drack då endast mineralvatten. Nu tror nog hela personalen där (som jobbar med Dave) att jag är gravid men nej jag är bara så inne i den här dieten. Det ända jg "unnat" mig denna vecka var en halv flaska rött igår och lite ketchup på lunchen i onsdags (sjukt mycket socker i ketchup - jag vet- men var så sugen).

Igår var det Fredag och jag och Dave körde fredagsmus igen. Vi åt middag på Cheffins (pilgrimsmusslor och sen oxfilé, ingen dessert) och ett gott rödvin. Kvällen avslutades sen med gin och slimline tonic på boathouse. Idag är jag bakis och dricker miso soppa. Mycket bättre än bakispizza. Man fyller liksom på med alla salter och vätskor så det gör under. Jag ska strax titta på Greys Anatomy och sen står lunch på Banjos med Vicky på schemat. Trevlig lördag!











No comments:

Post a Comment