Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


08 January 2013

More Dubai

Åh vad det är skönt med semester. Just nu är det 28 grader varmt och jag ligger vid poolen med en ananasdrink. Har spenderat hela dagen här men magasin, sudoku och p3 dokumentärer i lurarna. Igår åkte vi till Dubai mall som är gigantiskt och världens största köpcenter med mer än 1200 butiker. Jag köpte en topp och en ny laptopp eftersom min "gamla" gick sönder när jag spillde vatten äver den. Köpte en Sony Vaio igen då jag är mycket nöjd med dem tidigare dator av detta märke som jag haft. Denna kom med windows 8 som har "appar" på skrivbordet vilket är väldigt smidigt.

Lite bilder från senaste dygnet;












































1 comment:

  1. Åh vad härligt! Det är nästan så man blir lite avis ;-)

    ReplyDelete