Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


28 January 2013

Ny vecka - vecka 3 på diet

Måndag igen! Helgen var trevlig och gick alldeles för fort. Nu väntar en ny vecka med träning och jobb. Sen till helgen bär det av till London!!! Dave överaskade mig och bokade en weekend för att fira vår bröllopsdag. Egentligen är det inte förrän 25 Februari men han måste jobba då så vi firar lite innan!

Dieten går bra och jag ligger på minus 4kg nu när jag går in i tredje veckan. Sötsuget är borta och jag känner att jag mår mycket bättre utan kolhydrater och socker.

Lite bilder från förra veckan;




No comments:

Post a Comment