Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


11 March 2011

Äntligen fredag!!!

Sitter på bussen hem från jobbet! Längtar så tills vi flyttat så att jag kan cykla istället!

Äntligen är det helg! David jobbar (som alltid) så jag tänkte laga middag (pasta m pesto, parmaskinka, mozzarella och färsk basilika), dricka ett glas vin, lägga ansiktsmask och bläddra i mina bröllopstidningar!

Planera bröllop är sååå kul! Jag väntar fortfarande på mail från lokal och kyrka men så fort det har bekräftats så kan jag skicka ut inbjudningarna! Kan iaf avslöja att vi planerar att gifta oss den 25 Februari 2012 i Västerås!

Sååå mycket kvar att planera- näst på planeringslistan står;
- Catering
- Band/dj/trubadur/underhållning?

Förslag någon??

Resten av listan är 2 meter lång men allt behövs ju inte förbokas/köpas allt för tidigt!

Hoppas ni alla får en trevlig fredag!

Kram

Tessie


With kind regards/ Med vänliga hälsningar
Terese

Sent from my iPhone

1 comment:

  1. Jag föreslår som band E.M.D.
    Ett band enkelt att boka och har ställt upp på bröllop massa gånger:)
    Dem sjöng t.ex. efteråt på kronprinsessans:)

    Kram Emelie:)

    ReplyDelete