Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


11 March 2011

Laptop eller iPad

Min laptop ar saaa strulig! Har en rosa sony vaio men har haft den i 3 ar nu sa det ar nog dags att skaffa en ny! Den har maste alltid vara ikopplad dvs ej barbar langre, laddaren ar glapp, den krashar etc etc

Nu till problemet; koper jag min efterlangade iPad2, en macbook eller en ny sony vaio??? Pga min brollopsfond sa far jag inte kopa bade iPad & laptop sa jag maste valja... .svart! Det lutar nog mest at en iPad2 men tycker om att ha "vanlig dator" ocksa! Kan man tex ha photoshop pa en iPad????

No comments:

Post a Comment