Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


26 March 2011

Bröllops-update

Har en app pa min iphone som raknar ner till brollopet! Vi planerar och filurar och ar nog ganska tidigt ute med det mesta! Har ju bokat kyrka och lokal (i sverige och pa jersey) och vi har borjat att skissa pa en gastlista! Vad vi just nu funderar pa ar;

1.) Dj, band, trubadur - vad/vem valjer man?
2.) Klanning - vet ungefar vad jag letar efter men har inte besokt nagra butiker an for att prova.
3.) Brudtarnor - hur varljer man och hur manga ska man ha - jag har 2 bastaste kompisar (som ocksa ska gifta sig) och har alltid haft dem vid min sida sa det faller sig naturligt att dem ocksa star vid min sida nar jag gifter mig, jag har ocksa 3 systrar och David har en dotter. Jag tycker att 6 brudtarnor ar for manga men vet inte hur jag ska valja och hur det ska losas praktist med alla klanningprovningar for de som bor i Sverige..
4.) Catering - har tittat pa en del men vill ju helst "provsmaka" sa att man vet att maten ar bra!?

No comments:

Post a Comment