Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


17 March 2011

Sweden

Ah vad jag langtar till Sverige nu! Har ju inte varit "hemma" sedan i Augusti nu sa det var ju ett tag sedan!

20-29 April ar jag i Sverige och David kommer 26 - 19 April! Kul!

Jag bor som vanligt hos pappa men nar David kommer sa tar vi in pa hotell. Jag hade tankt att vi skulle bo po hotellet i skrapan 26-28 April (2 natter) och sedan en natt i stockholm 28-29 April, men nu sa var det fullt i skrapan! Nagon som har tips pa natt annat trevligt hotell i Vasteras? Och natt mysigt stalle i Stockholm?? Jag vill ha hotell som har stor och god frukost buffee!

No comments:

Post a Comment