Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


11 March 2011

Jag saknar min franska manikyr

Jag har bio-gel naglar och går på manikyr var 3e vecka. Det är min vardagslyx som jag unnar mig. Vanligtvis har jag franskmanikyr men sist bestämde jag mig för att pröva lite färg istället! Rött var fint till min solbrända hy... Nu har solbrännan blekts bort och jag är sååå trött på mina röda naglar som jag måste stå ut med i en vecka till!! Har fortfarande fransk manikyr på tårna också! Bio-gel funkarntoppen på tårna, mina tå-naglar växer typ aldrig så behöver bara underhålla pedikyren varannan månad-smidigt!

No comments:

Post a Comment