Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


05 March 2011

Lordag

Antligen helg! Den har veckan har gatt sa fort och vi har redan varit hemma i en vecka efter var semester i Dubai. Det var saaaa skont med sol och varme men skont att vara tillbaka i vardagen ocksa. Dubai har tusentals affarer sa mycket shopping blev det sa min var/sommar garderob ar nu uppdaterad! Nu behover jag bara vanta pa att solen och varmen ska komma till Jersey. Just nu ligger temperaturen runt 8/10 grader + sa lite varmare an i Sverige iaf!

Jag och David tog en promenad pa stranden i morse och at sedan en full english breakfast pa midbay cafe med bacon, agg, tomat, bonor, championer och toast... ingen diet pa Lordagar! :)

Vantar pa min buss och ska aka in till St Helier och fika med Victoria och sotaste Sebastien. Behover shoppa lite block och pennor infor min kurs-start pa Tisdag. Det ar alltid mycket roligare att plugga om man har fina block, pennor och parmar. Vill ocksa kopa en parm/bok och starta en "weddingbok" men alla planer och arrangements infor den stora dagen! :) Ska forsoka hinna in pa marks and spencers ocka och ladda upp kylen med jordgubbar, hallon och blabar.

Ikvall blir det middag och drinkar med Hayley.

Trevlig lordag alla!

Kram
Tessie

No comments:

Post a Comment