Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


18 April 2012

Dags att bli smal! LCHF på mitt sätt - Katrin Zytomierska

Lyssnar pa ljudboken och den ar sa bra. Jag alskar verkligen LCHF och har kort i en manad nu och det ar kul att lyssna pa nagon som ar lika frallst.

Jag har gatt upp 25kg i vikt sen jag traffade David och har som mal att ga ner 30kg. Sedan jag startade med LCHF for 3 veckor sedan har jag redan gatt ner 5kg. Och da har jag inte satt igang ordentligt med traningen an. Det basta med dieten ar att man slipper vara hungrig och grinig. Man bara ater lite annorlunda.

No comments:

Post a Comment