Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


30 April 2012

Nytt jobb

Pa Tisdag 8 Maj (nasta vecka) borjar jag pa mitt nya jobb pa RBC. Ska bli sa spannande och jag langtar efter att borja jobba igen. Det ar nu 5 manader sedan jag slutade pa HSBC for att vara ledig och gifta mig och resa men nu vi har varit tillbaka pa Jersey i 1 manad ska det bli skont att borja jobba och komma in i rutiner igen. Jag ar lyckligt lottad som har kunnat ta en sa lang sabbats-period. Jag sokte tre jobb nar jag kom tillbaka och fick alla tre och har tackat ja till tjansten pa RBC.

No comments:

Post a Comment