Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


29 April 2012

Pyjamasparty

Det ar ganska mysigt att vara i pyjamas hela dagen. Jag har ju varit ledig i 5 manader nu men sen vi kom tillbaka till Jersey for 1 manad sen sa har jag hallt i gang hela tiden och inte haft manga lugna minuter. Jag har malat, planterat, bestallt mobler, packat upp, organiserat, fixat, sprungit pa jobb-intervjuer och umgatts med vanner. Det har ar nog forsta dagen jag inte gjort natt alls. Och Dave jobbade bara nagra timmar i morse och har sen stadat hela dan i forradet och koket (han gor san dar supernogrann desinfektion health-department stadning). Och nu luktar det gott fran koket for han star och lagar mat. Skont att bli lite ompysslad.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg. Hade helt glomt att det ar Valborg imorgon (det firad ju inte har).

No comments:

Post a Comment