Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


17 April 2012

Ibland blir jag trott pa tekniken

Jag som brukar vara ratt teknisk har strugglat idag med Jersey Telecom... var hemtelefon har inte fungerat sen vi kom tillbaka fran Sverige vilket ar trottsamt sarskilt da vi bor i ett granithus och har valdigt dalig tackning pa mobilerna.... och idag la internet ner ocksa.... suck suck... men nu verkar internet fungera iaf!

Har varit in till stan pa en till intervju idag och haller tummarna... innan veckan ar slut hoppas jag veta hur jag vill fortsatta och vart jag ska ta vagen. Veckan avslutas dessutom med tjejkvall pa lordag da vi ska till operahouse och se showen "Men are from March, Women are from Venus" och sedan pa sondag ska jag/vi pa lilla Lyndon's dop.

No comments:

Post a Comment