Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


28 April 2012

Garderobsrensning

Idag star garderobsrensning pa schemat. Jag lagger oftast ut varor pa Tradera men i helgen sa ar det £0 i insertionfees pa ebay och klader saljer battre dar sa kor pa det. Men jag har fortfarande massor av varor ute pa Tradera, missa inte dem.


Ni hittar mig har:

Mina anvandarnamn
Tradera                         TE55A
ebay                               te55an83




Sedan jag borjade pa LHFC har jag gatt ner 
fran storlek 44 (byxor)/42 (toppar)     
till storlek 42 (byxor)/40 (toppar) 
malet ar 40(byxor)/38 (toppar) 

Sa alla klader som ar for stora ska nu saljas for jag har inga planer pa att ga upp i vikt igen. Har ocksa gatt ner 7 kg, minskat 9cm runt magen och 7 cm runt hoft. Pa 4 veckor och utan traning. Ska satta igang ordentligt pa gymmet nu ocksa.

No comments:

Post a Comment