Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


27 April 2012

It's Friday!!!

Vara sko-skap som jag har vantat pa i veckor kommer inte att komma... suck... jag fick ett mail fran leverantoren som tydligen inte levererar till Jersey langre.... vad jag saknar att bo i Sverige med Ikea ibland.. men hittade ett par nya som jag klickat hem sa hall tummarna pa att dem kommer. Klickade hem en ny bokhylla fran John Lewis ocksa. Vi har sa mycket bocker, sarskilt Dave och hans tusen kokbocker!

Idag ska jag packa lite tradera paket och sen bege mig in till stan for lunch pa Cafe Society med Jo och Keilly.

Trevlig Fredag

No comments:

Post a Comment