Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


28 April 2012

Lilly tycker om renen

Vi fick en underbar renfall av min bror (som bor i norrland) i brollopspresent och den har ny plaserats framfor brasan i vardagsrummet. Lilly alskar den! Forresten sa hade vi en san dar Ludde fusk farpals fran Ikea dar innan och jag korde den i tvattmaskinen vilket inte var sa bra, den blev brun och konstig. Hoppades pa att den skulle se battre ut om man torkade den och kammade den, men nar den hangde pa tork pa terassen blev den nerbajsad av fiskmasar sa den far slangas nu.





No comments:

Post a Comment