Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


20 April 2012

It's Friday

Inte for att det har sa stor skillnad vilken dag det ar nar man inte jobbar men visst kanns det anda kul att det ar helg. Jag ska strax hoppa in i duschen innan jag beger mig in till stan. Ska posta Tradera varor och sedan pa intervju, hall tummarna for mig. Sedan har jag en trevlig helg framfor mig;

Lordag: Fika med Vicky under dan, Operahouse och se "Men are from March..." med Hayley och tjejerna
Sondag: Dop for lilly Lyndon och sedan middag pa the Court House
Mandag: London for shopping med David

Ha en trevlig helg alla

No comments:

Post a Comment