Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


06 January 2012

50 dagar kvar

Nu ar det bara 50 dagar kvar tills vart brollop!!

Har suttit och pysslat med bordsplaceringar och brollopsprogram idag. Det ar en valdig mix pa gaster och jag har svart for att bestamma mig om man ska "traditionellt" mixa runt pa folk, splittra par etc eller satta alla i grupper sa att alla sitter med dom som dom kanner.... svart det dar....

Annat som ska fixas snarast:

  • Gravyr av ringar
  • Jaga skattekontoret och se vart hindersprovningen tagit vagen
  • Valja blommor
  • Namnskyltar
  • Cake-topper
Sedan har vi bokat in en resa till Vasteras 19/1-22/1 for att mota upp prast, florist, dj, catering, sommerska, toastmaster etc etc

No comments:

Post a Comment