Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


06 January 2012

Fotografiska museet

Igar trotsade vi sno-ovadret och tog en promenad till Fotografiska museet. Nick Brandt, Aitor Ortiz och Margaret M. de Lange hade utstallning. Nick Brandts utstallning "On This Earth, A Shadow Falls" var en klar favorit.

"Brandt är inte en naturfotograf, utan snarare en porträttör. Hans inkännande djurporträtt utmanar det stereotypa sätt på vilket djur brukar avbildas." Sa beskrivs hans verk av fotografiska museumet.







Jag ar inget Danny-fan (som ny i Sverige vet jag faktist inte vem han ar) men min syster ar en stor idol sa tog denna bilden at henne :)

No comments:

Post a Comment