Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


06 January 2012

Träning

Det går framåt med träningen och vi har legat i och sprungit varje morgon sedan 1 Januari men idag tog vi en break så att kroppen får chans att återhämta sig.


Sa har pigg ar jag nar jag vaknat och pa vag ut for att springa


Sahar trott och utmattad ar jag efterat.


Springer i min nya traningsklader; vindtat lopjacka fran Adidas, langbyxor fran Reebok, sport BH from shock absorber (den absolut basta om man har stor byst) och mina fit-shoes fran Reebok som pastar sig ge snyggare rumpa och lar (aterstar att se)



No comments:

Post a Comment