Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


30 January 2012

Min möhippa i Västerås

I lordags hamtade Helena upp mig kl 09 for att vi som jag trodde skulle aka till Vasteras och hamta upp hennes son som hade varit hos sin farmor och farfar nagra dagar. Pa vagen skulle vi stanna inne i stan och ata lunch samt att hamta upp nagra ansiktskramer hos Anna. Vi hade sedan lange ocksa planerat in en par-middag pa kvallen vilket inte verkade konstigt for mig da vara helger i Sverige har varit inplanerade i manader for att hinna traffa alla.



Nar vi kom till Anna vantade en hel dros med tjejer i Annas kok dar en underbar brunch med amerikanska pannkakor, frukter, bar, ostar och kex stog uppdukat. Jag fick en champagnedrink i handen och en tiara pa huvudet och det var super mysigt att sitta och ata lange och prata med tjejerna , en del som jag inte sett pa allt for lange!

Sedan bar det av ner pa stan dar jag hade lite uppdrag (tur att jag hade mycket bubbel i kroppen).

Efter en drink pa Karlsson pa taket fick jag en helkroppsmassage pa spa i skrapan och nar jag var fardigknadad sa vantade alla tjejer i sina morgonrockar, vi fick fotbad, scrub och massage medans vi drack lite mer vin. Det var ocksa otroligt mysigt att basta pa 25e vaningen da vaggen ar helt i glas och man ser ut over Vasteras city och malaren.

Pa kvallen hamtade vi underbart god mat fran limone, drack vin, mos och pratade, spelade spel och sedan blev det en visit pa Nya Hattfabriken.

Helena och jag sov kvar hos Anna och at god brunch aven pa Sondagen.

Tack alla tjejer - jag kanner mig sa lycklig som har sadana underbara vanner.

Tog inte alltfor manga bilder sjalv men bjuder pa dessa.




1 comment: