Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


18 January 2012

Onsdag

Idag har jag haft en riktigt lugn dag. Jag korde ut David sa att jag fick lagenheten for mig sjalv sa han ar pa nagot museum inne i stan. Sa skont att bara vara sjalv ibland och vi ar ju inte vana att spendera sa mycket tid tillsammans, vilket iof ar underbart men jag alskar ocksa att ha min egen tid.

Efter att han gatt drog jag ut min fina fina brudklanning och provade den. Jag har inte provat den sen vi lamnade Jersey och nu testade jag "hela kittet" med klanning, spanx, ratt underklader, tiara, skor, pals. Min klanning ar saaa fin och jag ar supernojd med den. Den ska tas in lite grann da den var lite for stor for mig fran borjan och nu har jag dessutom gatt ner lite grann i vikt.

Bara 6 veckor tills jag far ta pa mig allt pa riktigt!


No comments:

Post a Comment