Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


25 January 2012

Masterchef Sverige

Sitter i pyjamas, äter nybakade bullar och tittar på masterchef. Första tanken är; kul att dem används den australienska versionen så mycket som inspiration. Introt, utmaningen, upplägget och designen liknar verkligen den australienska versionen. Tom den australienske barnversionen av masterchef är bättre än den brittiska masterchef! Den amerikanska versionen är jag inte heller särskilt imponerad av. Kul också att se Moberg. Jag vet att han lagat mycket mat i svensk tv men som en person som flyttade från Sverige för 5 år sedan tänker jag mest på Viggo i rederiet när ser honom. David fick en av hans kokböcker i julklapp och vi tyckte båda väldigt mycket om den!

No comments:

Post a Comment