Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


01 January 2012

December 2011

December var en handelserik manad. Har kommer lite bilder fran den senaste veckan.

Jul nr 1 hos mamma och co
Den 23 December firade vi jul hos mamma med julmat, julklappar och bingolotto-uppesittar-kvall.

 


Julafton hos farmor och farfar
Den 24e December akte vi hem till farmor och farfar for att fira jul med hela slakten. Kalle Anka, julmat, julklappar och sa poker (vilket alltid spelas med slakten pa julafton) och charader.

Kan ha stulit nagra bilder fran min kusin har: http://www.pearlsofanca.blogspot.com/




David's fodelsedag
Strosade vi runt i Stockholm och at sen lunch i saluhallen pa Ostermalm. Jag at laxtartar med forellrom och Dave at lutfisk.



Familje-besok
Den 28e December kom familjen upp och halsade pa oss i Stockholm. Lunch hemma hos oss och sedan lite shopping pa stan.



 



 Min fodelsedag
Den 30e December fyllde jag 28ar! Dave lagade min favorit-frukost, sen shoppade vi lite inne i stan. Pa kvallen at vi en underbart god middag pa restaurang Jonas. Rabiff och sedan entrecote och sen ostbricka. Vi tog nagra drinkar pa vagen hem och sen hade jag allsang med spotify for Dave som var mattligt road :)





Nyarsafton
Vi handlade alldeles for mycket mat och avnjot gott vin, rokta rakor, kungskraba, ostron, musslor, skagenrora, kaviar, sallad m.m. Sen gick vi ut och tittade pa fyrverkerierna.

 







 

 



Gott Nytt Ar Alla!!!

No comments:

Post a Comment