Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


25 January 2012

Kanelbullar!

Kanelbullar är det godaste jag vet och jag saknar bullar så mycket när jag är på Jersey. Pga luftfuktigheten och trycket där kan man tyvärr inte baka lika lätt då det är väldigt svårt att fa degar att jäsa. Men idag är jag i Stockholm och har bakat massor med kanelbullar och några med vanilj.

Jag har också varit och simmat en timma, bastat och solat!

Nu blir det mys i soffan med svenska masterchef, bullar och kaffe. Vi tittar alltid på den brittiska och australienska versionen när vi är hemma på Jersey. Den australienska är vår favorit. Har aldrig sett den svenska versionen så ska bli spännande.

No comments:

Post a Comment