Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


07 January 2012

Greys Anatomy

Har en lugn förmiddag och kikar på datorn. Har just upptäckt Greys Anatomy (sist av alla jag vet men jag hinner aldrig se på tv när jag jobbar). Nu är jag fast iaf. Rätt bra att komma in i en serie när dem redan har gjort massor av säsonger för då har man massor av avsnitt att se utan att behöva sitta och vänta varje vecka. Tittat sällan schema-lagd normal tv jag inte tycker om att leva mitt liv efter tv-tider. Säsonger på dvd eller web-tv är min melodi!

Samlar energi för att ut och springa om en stund. Ikväll är det middag på restaurang Jonas- ser fram emot det. Förra veckan åt vi i matbaren vilket var otroligt gott. Jospergrillat kött-gott! Ikväll är det avsmakningsmenyn i restaurangen som gäller. Diet-paus på helgerna! Man kan inte leva sitt liv för strikt!

No comments:

Post a Comment