Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


31 January 2012

Ikea

Jag och David har haft en hel dag på Ikea idag. Dem har gratis Ikea bussar som går från centralstationen varje timma mellan 10 och 19; hur praktiskt som helst och sedan går dem tillbaka varje halvtimme och de gör två stopp på Kungsholmen innan den går tillbaka till Centralstationen så toppen för oss!!!

Vi handlade lite ljus och tillbehör till bröllopet och en hel del annat som lyckades slinka ner i den gula plastpåsen. Och så åt vi köttbullar och fikade och avslutade dagen med den obligatoriska varmkorven.

No comments:

Post a Comment