Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


31 January 2012

Honeymoon, Thailand & Dubai

Bara 24 dagar kvar nu tills vart brollop! Och bara 27 dagar kvar tills vi aker pa smekmanad!!! Ah vad jag langtar efter lite sol och varme. Tisdagen den 29 Februari 2012 flyger vi fran Arlanda och landar den 1 Mars i Thailand.

Forsta stoppet ar the Millenium Hilton i Bangkok dar vi hyrt en svit pa 25e vaningen med panorama fonster over hela stan, jacuzzi mm. Jag har aldrig varit i Thailand sa ser verkligen fram emot det.

Andra stoppet ar Koh Samui, Thailand dar vi hyrt en villa med egen infinity swimming pool, jacuzzi, egen kock, butler etc.


Efter det sa lamnar vi Thailand och drar vidare till Dubai. Vi var dar i Februari 2011 och jag fullstandigt alskar staden. Maten ar otroligt god, massor med solsken och sedan gigantiska shoppingcenter. Allting i Dubai ar storre och battre.

Aaaaahhhhhhh, vad jag langtar! Life is really good now!!! Maste borja ga igenom sommarklader och packa lite. Jobbigt bara nar man har klader utspritt lite har och dar i varlden haha, en garderob i Stockholm och en pa Jersey! Tur att man kan shoppa pa resan :)

No comments:

Post a Comment