Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


26 January 2012

Ah vad jag vill ut och resa

Jag tycker det ar jatte kul att vara hemma i Sverige och ar otroligt tacksam for att vi kan ta en time-out fran vara jobb och bara vara lediga ett tag men nu ar jag otroligt sugen pa att aka ut och resa och aka till sol och varme. Kanske for att sommaren inte bjod pa det basta vadret och for att vi inte varit pa sol-semester sen i Februari. Men nu ar det exakt en manad kvar till vart brollop, lordagen den 25 Februari och pa tisdagen den 28 Februari aker vi pa honeymoon; Bangkok, Koh Samui och Dubai - skont!!!

 





No comments:

Post a Comment