Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


15 January 2012

En sondag pa Djurgarden

Jag och David bestamde oss for att inte sova bort hela dagen och tog en promenad pa Djurgarden i det kalla med soliga vadret. Vi hade tankt att ga pa Skansen men tyvarr har dem stangt pa sondagar. Istallet at vi en god lunch pa Villa Godthem, en otroligt charmig restaurang med utsikt over vattnet.

Pa menyn:

MARINERADE BETOR
med getost, kapris och björksavsvinäger
VARMRÄTT
RÅDJURSWALLENBERGARE
med trattkantareller och rårörda lingon







Och sa ett gott glas rott.

Efter lunchen gick vi en tur pa Vasa museeumet.








No comments:

Post a Comment