Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


20 March 2012

4 jeans - 4 outfits

Dessa outfits hade garna fatt flytta in i min garderob. Men nu har jag klad-shopping forbud av tva anledningar;
1.) Jag maste fa med mig allt till Jersey
2.) Jag planerar att ga ner nagra storlekar sa battre att shoppa da
4 jeans - 4 outfits





Prabal Gurung sheer top, $1,150
See by Chloe sleeveless blouse, £229
H M butterfly top, £13
Polo Ralph Lauren cotton jacket, £239
Skinny fit jeans, £38
J brand jeans, €250
Alexander McQueen mid rise jeans, $227
Dsquared distressed jeans, £309
Block heels, £65
Gastone Lucioli platform sandals, $78
Silvian Heach ankle wrap shoes, €55
Pelle Moda silver sandals, $180

No comments:

Post a Comment